Kalite Yönetim Birimi Çalışmaları :
· Sağlık Kalite Standartları çerçevesinde yürütülen çalışmaların koordinasyonunu sağlar.
· Kurumsal amaç ve hedefler yönelik çalışmaları takip eder.
· Öz değerlendirmeleri yönetir.
· İstenmeyen Olay Bildirim Sistemine ilişkin süreçleri yönetir.
· Risk yönetimine ilişkin süreçleri yönetir.
· Memnuniyet anketi uygulama rehberi doğrultusunda hasta ve çalışan memnuniyetin ölçülmesine yönelik çalışmaları (anket uygulamaları anket sonuçlarının değerlendirilmesi, anket sonuçlarına yönelik iyileştirme çalışmaları, hasta ve çalışan geri bildirimlerinin alınması ) yönetir.
· Sağlık Kalite Standartları çerçevesinde SKS doküman yönetim sistemi doğrultusunda dokümanların yönetimini sağlar.
· Gösterge yönetim rehberi doğrultusunda kalite göstergelerine ve klinik kalite göstergelerine yönelik süreçleri yönetir.
· Sağlık Kalite Standartları çerçevesinde belirlenen komitelere üye olarak katılır.
· Mavi, Pembe, Beyaz kod, Kırmızı kod, Turuncu kod ile ilgili kayıtların takibi ve toplanmasını sağlar,
· Sağlık hizmeti sunulan tüm bölümlerde hasta ve yakınlarının görüş bildirimleri için kullanılan dilek şikayet ve öneri kutularının aylık olarak takip ve raporlandırmasını sağlar,
· Hastane çalışanlarının görüşlerini bildirmeleri için kullanılan dilek şikayet ve öneri kutuları aylık olarak takip ve raporlandırmasını sağlar.
Kalite Yönetim Çalışanları
Kalite Direktörü : Pınar TOY