Hastane Politikası
15 Ağustos 2024

HASTANE KALİTE POLİTİKAMIZ

  • Etik ilkelere saygılı, hasta güvenliğine ve hasta memnuniyetine önem veren bir yaklaşımla tüm hasta/hasta yakınlarına kaliteli ve ulaşılabilir sağlık hizmeti sunarız.
  • Çalışanlarımızın kaliteli hizmet vermek konusunda en büyük paydaşlarımız olduğunun bilincinde hareket ederek, eğitimler ile onların gelişimlerine destek oluruz.
  • Sağlık sektöründeki teknolojik ve tıbbi gelişmeleri yakından takip eder, bu gelişmeleri deontolojik ilkelere bağlı kalarak ve hasta mahremiyetini koruyarak tedavi süreçlerimizde uygularız.
  • Sağlık hizmetinin her aşamasında hem ulusal hem de uluslararası standart ve mevzuatlara uyumlu ve kaliteli bir hizmet sunarız.
  • Gerek hastalarımızdan gerek çalışanlarımızdan gerekse süreçlerimizden gelen geri bildirimleri alır, izler ve değerlendiririz. Bu değerlendirmeler sonucunda zayıf ve geliştirmemiz gereken alanları tespit eder, hastalarımız, çalışanlarımız ve hastanemiz için sürekli iyileştirmeler yaparak daha iyi bir kalite yönetim sistemi kurmayı kabul ve taahhüt ederiz.
  • Hastalarımızın ve çalışanlarımızın haklarını koruyarak, memnuniyetlerini en üst düzeye çıkartmak için tıbbın ve teknolojinin olanaklarını kullanarak sağlık bakım kalitesini arttırmayı hedefleriz.
  • Hastanemizde verilen hizmetlerle kaliteyi bir yaşam tarzı olarak benimsemeyi, hastalarımızı ve çalışanlarımızı memnun etmeyi, dürüst ve prensipli kararlarla hizmet vermeyi amaç edindik. En iyi teşhis ve tedavi hizmeti vermeyi ilke edinerek uygulamakta olduğumuz teşhis ve tedavi yöntemlerini, hasta memnuniyetini ön planda tutarak sürdürmekteyiz.